Log inRegister
Submit Complaint


United States,

Consumer complaints and reviews about Dealfind

Sukaycooks Send email
Mar 12, 2012


I have been trying to get someone to respond to my emails and phone calls asking for a refund for a bait-and-switch deal. The company I bought a deal for says it needs more money to do the work. I have left numerous emails and voice messages for Dealfind, but get no response. When you call the customer service number you get put on hold for 15 minutes and then the call is dropped. This company is a ripoff!
Holly Allison VH Send email
Mar 5, 2012


I am also having difficulties with Dealfind and there is no one with any authority to talk with after reaching the call service nor are there any email addresses to talk to their legal department. I have an emergency which will affect my ability to use 2 deals I've purchased.
CSDealfind Send email
Mar 4, 2012


Dear angryinusa,

Thank you for your post.

We sincerely apologize for the difficulties you have experienced with your Fabuless Products order. Please rest assured that we are ensuring that all of our customers are satisfied, by working with them and the merchant to get them the product they deserve. We are sorry to hear that you were provided the wrong address to reship the product back to. Please contact us directly at 1-855-631-6368, so that a customer service representative may help you return the product, and help you receive you the refund you desire. You may also create a case by using our Contact Us page by visiting www.dealfind.com/contact-us.php, and we would be more than happy to help you!

Please be assured that at Dealfind, we strive to bring the best Deals and customer service to our customers! We would be more than happy to look into this for you to take care of this for you immediately.

We apologize for any inconvenience caused and look forward to hearing from you soon.

Thank you for using Dealfind!


The Dealfind Team
Angryinusa Send email
Feb 29, 2012


I am appalled that Dealfind exists and continue to do business. The fact they are in Canada protects them from people in the United States taking legal actions. I purchased a voucher on 12/26/2011 and redeemed it on 1/6/2012. I did not get the Android Tablet until February. I cannot tell you how many phone calls I made to Dealfind and Fabuless products whom Dealfind contracted! When i got the tablet, it was in CHINESE! I had our local media outlet in Philadelphia look at it. They sent it to a professional who said it was a piece of "junk". Gary Libovestksy (owner of Dealfind) got nervous and said I would receive a refund. I got an address to send the product back. IT WAS A WRONG ADDRESS. Fabuless works out of his home in Toronto! Right now the tablet is sitting in Canada at UPS because it can't be delivered. NEVER DO BUSINESS WITH THIS COMPANY!!! You will be very disappointed.
Hoopee Send email
Feb 23, 2012


Dealfind.com has several locations, however, their main corporate office is in Canada. No doubt in a foreign country to avoid litigation by businesses and consumers. After purchasing a DealFind Voucher over a month ago, I have attempted to use my voucher for over 8 days. I have called the merchant from 4 different phones, left 2 call back numbers, emailed them, and have heard nothing from them. The merchant is not listed in the phone book, online directory, or with the state or county as a legal and registered business or corporation. That is a serious problem. However, the ultimate problem comes with DealFind's customer service. They give you two options: 1. A refund of your purchase price, or 2. Putting the amount of purchase plus a few 'deal dollars' into your DealFind account for future use. If you recieve a refund, you will not get any compensation for poor customer service, the fact that they've stolen your money, or that you've misssed numerous other similar opportunities on reputable daily deal sites like Groupon, LivingSocial, and UrbanDealight. You will only get these few 'deal dollars' if you give them your money to keep. Why would any customer choose to leave their money with a company that has already sold them a BOGUS voucher? Offering a $5 - $10 credit seems the least they could do to invite business back to DealFind. No, they will not hear of it. After speaking with Jason Redman, CEO of DealFind, it is clear that customer service is not important. Getting people's money in their account to make interest for their personal benefit is the goal. Don't waste your time or money with DealFind as a business or customer. You will regret your decision. Please also report these fraudulent transactions to www.ic3.gov which is the International Internet Fraud division of the US Govt. Let's put an end to this Canadian company ripping off Americans, NOW!
CSDealfind Send email
Feb 23, 2012


Hi hoopee,

Thank you for your post!

We apologize for any difficulties you may have experienced while trying to redeem a voucher you have purchased from Dealfind. We go through great lengths to follow up with each and every complaint we receive. If a merchant is compliant we make our best attempts to work things out to appease the customer and enable them to redeem their voucher. In rare circumstances where a merchant is not honouring or a business has been closed we stand behind our Dealfind promise to issue a customer a refund for their voucher, no questions asked!

If you could please provide us with your voucher number we will be able to follow up with your specific concerns and better assist you. You may contact us directly at 1-855 631-6368, 9:00 AM - 8:00 PM Eastern Standard Time or submit your inquiry through our Contact Us page: http://www.dealfind.com/contact-us.php.

We apologize for any inconvenience caused and look forward to hearing from you.

Thank you for using Dealfind!

Customer Satisfaction Supervisor

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code


    Share this site with others


    Recently Updated Complaints

    Microsoft billing bill.ms.net WA - What was I charged for
    I was charged 27.43 and I have no idea what it was for,...
    TPG (Australia)Poor Customers Service - Poor Customers Service
    Dear All, Let me share my ugliest experience with TPG...
    rose's - bad customer service
    Went to Rose's Discount Store tonight at 6pm. The...
    Hallmark channel - background too loud
    OMG!!! How many years do you have to get complaints about...
    sterling cigarettes - Sterling Fresh Taste
    17 cigarettes instead of 20 and no reduction in price what...
    Titlemax - loan offer
    I offer loans at a low interest rate. business Funds and...
    Singapore Immigration and Checkpoint Authority - Poor service at land checkpoints
    The long delays imposed on commuters between Singapore and...
    PCH Games - PCH scratch off . prize one million dollar.
    Of the three tickets I received in the Mailed envelope, on...
    NTTA - Auto-Charge
    A few days ago, I checked my bank account statements and...

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    E-mail address:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username