Submit a Complaint

Cleverbridge

France

Consumer complaints and reviews about Cleverbridge

rajones52 Send email
 
Dec 4, 2019

Did not want to renew. Need refund.

The email you sent me for renewal approval went to my spam folder and I did jnot see it. I would not have renewed. I can no longer work and do not need or can afford the WinZip p-rogram. I don't think I used it more than 3 times anyway when I was working.
Please refund the $43.65 that was taken from my debit card account ending in*2603 and taken from my account on 11/29/19. That money may pay for one of my prescriptions.

Thank you,
R.A.Jones
email : [email protected]
rajones52 Send email
 
Dec 4, 2019

Did not want to renew. Need refund.

Your email reminding me of the upcoming renewal went to my Spam file, and I never saw it. I have had to retire and no longer need or can afford the WinZip product. I know if I have ever even used it.
The last four numbers of the debit card account you charged are *2603. The charge was for $43.65 and it went through on 11/29/19.
Please refund this amount and take me off of your automatic renewal list.

Thank you R.A. Jones email: [email protected]
George6377 Send email
 
Nov 1, 2017

charge debit to my account

out of no where a charge showed up on my chase card from CBI*winzip for $39.95 and there is no product of for them that sells for that price. I had not heard of them to this bill come in. Card will be notified.
DuncanCowie Send email
 
Aug 17, 2014

Unauthorised payment

I recently had my account debited by your company with no explanation of the charge or product involved.


I do not wish to use your company, your product or your service and kindly request thqt you refund the charge to my account and delete my details from your billing system

My details are as follows.

Name: Duncan Cowie
Address: 160 Marsden Road, Kallangur, Queensland, Australia, 4503
Emails 1. [email protected]
2. [email protected]
3. [email protected]

A prompt resolution to my complaint and issue of a full refund with prevent further action being pursued.

Regards,

Duncan.Cowie
Susan S Collins Send email
 
Mar 14, 2013

Winzip

Dear Sirs,

This is in reference to mail #42286369. I tried to load the new Winzip 17 from the CD with the registration code I was given in Jan. 2013 but this did not solve the problem - I was still asked to pay(again) for Winzip 17. I then called the phone number you were kind enough to supply to Winzip Support but that is someplace outside of America with technicians that would have charged $98.00 minimum to attempt to fix the problem and take control of my computer and all I needed was someone to work in the billing dept. of Winzip and find that I had already paid. Therefore I must take up your offer to refund my money in accordance with the software publisher's refund policy.

Thank you for all your help with this problem and for working with me.
Sincerely,
Susan S. Collins ([email protected])

PS I have a new Visa card number than the one with which I bought the Winzip 17. Please tell me how to get this information to you in a safe manner.
Me Boudoux Christine Send email
 
Feb 23, 2012

débit d'argent mensuel

J'ai dû commandé récemment un logiciel sur le net mais je ne me souviens plus lequel.
le montant était aux alentours des 35.00 à 39.99euros réglable par carte en une seule fois.
hors je n'ai rien reçu et suis débitée de 34.51e tous les mois je n'y comprend rien.
je souhaiterai être remboursée du trop prélevé et recevoir ce que j'ai payé. sinon je devrais m'adresser plus haut.
cordialement Me Boudoux email [email protected]
merci
Cleverbridge Customer Service Team Send email
 
Feb 23, 2012

débit d'argent mensuel

Cher Christine,

cleverbridge est le partenaire e-commerce pour un certain nombre d'entreprises en ligne et donc notre nom apparaît sur les relevés de carte de crédit en place de la société auprès de laquelle vous avez acheté le produit. S'il vous plaît noter que l'absence d'informations plus important nous ne pouvons pas trouver toutes les commandes qui ont été placés dans notre système à ce moment. À ce stade, nous vous prions de nous contacter afin que nous puissions pour localiser toutes les commandes dans notre système et vous aider avec votre demande.

Vous pouvez accéder à nos coordonnées à l'adresse:
http://www.cleverbridge.com/?scope=cuseco

sincèrement,
cleverbridge soutien à la clientèle

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Poslaju Parcel Hub - Mesin Pengimbas Kad Debit Rosak
    Pada 28/1/20 saya menghantar secara pukal 4 barang yg...
    Compensation fund - Still waiting for payout since work injury in 2012
    My name is Ashton More, my claim number is . I was...
    McDonalds - Cold tastless food
    We recently visited a McDonalds store in Burke st in...
    McDonalds Australia - Cold tastless food
    We recently went to the McDonalds in Bourke St in...
    NORTON.COM/NSCA - NORTON.COM everything
    I mistakenly installed this system - I already had McAfee...
    Sears.com - did not receive my ouder
    made order through sears.com did not receive order...
    Sears - did not receive my ouder
    made order through sears.com did not receive what i...
    Melaleuca, Inc - Update
    I, Ken Klocke believe you would have to be a complete and...
    Finnovative ventures - Finnovative ventures — Bank Instrument Scams -...
    Here am exhibiting new scam artists for all of you!...
    Meijer - Busy talking , instead of waiting on customers
    I went shopping Sunday January 26 , 2020 at the ...

    Recently Updated Complaints

    Poslaju Parcel Hub - Mesin Pengimbas Kad Debit Rosak
    Pada 28/1/20 saya menghantar secara pukal 4 barang yg...
    Compensation fund - Still waiting for payout since work injury in 2012
    My name is Ashton More, my claim number is . I was...
    McDonalds - Cold tastless food
    We recently visited a McDonalds store in Burke st in...
    McDonalds Australia - Cold tastless food
    We recently went to the McDonalds in Bourke St in...
    NORTON.COM/NSCA - NORTON.COM everything
    I mistakenly installed this system - I already had McAfee...
    Sears.com - did not receive my ouder
    made order through sears.com did not receive order...
    Sears - did not receive my ouder
    made order through sears.com did not receive what i...
    Melaleuca, Inc - Update
    I, Ken Klocke believe you would have to be a complete and...
    Finnovative ventures - Finnovative ventures — Bank Instrument Scams -...
    Here am exhibiting new scam artists for all of you!...
    Meijer - Busy talking , instead of waiting on customers
    I went shopping Sunday January 26 , 2020 at the ...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username