Log inRegister
Submit Complaint

Homeshop18

India

Consumer complaints and reviews about Homeshop18

nasirunnisa Send email
 
Jul 12, 2014

no refund

give me my money back, your homeshop 18 service is waste service, sorry to say but its true. well my name is D.S.Nasirunnisa my mobile no is 8332950867,from this mobile number i ordered in may month ending soha ali khan dress material ,the coriar was reached me on june 10, but in that coriar another worst dress is there, when i open i was shocked, because my money 2699/- is gone through coriar . immediatly i call to the homeshop18, the service man told resend material through coriar with my amount,to surat address. i send coriar immediatly on june 11 through dtcc coriar ,to send this coriar the amount charged by me is 400/- . the coriar number is D17496383,and i conformed coaiar it was reached on 14 june 2014,from thate day i every day i am calling to homeshop18, some are told 3,4 days,for refund is on the process, some are told go and ask the coriar, some are told, the coriar was not received by me, if ur received tell the the bill number,is that way to talk the custmers, so i agreed ur service is waste&worst. please send my money back ,it was 3100/- please speed up guys, please send my money back
Vgg_420 Send email
 
Feb 23, 2012

Non delivery of product!

I booked an order no. 909105043 on 17.01.2012 & made payment through Debit card. When product did not reach me upto 31.01.2012 I contacted over toll free no. So please send through Professional couriers. because here first flight couriers is not available. so please send immediately.

From
H.N.Badnur
H.No-11
Saraswati Nagar
At-Post-RAMDURG-591123
Dist-Belgaum
Karnataka State
Mob-9448637090
Mastsb Send email
 
Feb 23, 2012

CC email

why dont HS18have a customer care email id on there website? why everyone has to call / sms to reach you?
Bharat Sarvaiya Send email
 
Feb 23, 2012

CC email

pls spice 5700 mobile not touch skin product give return phone ord no.907677245 & complain no. 68444593


bharat sarvaiya
surat
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No refund .. no reply .. its 1 month now

GIVE ME BACK MY MONEY !!!
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No refund .. no reply .. its 1 month now

Its really disgusting ... don't ever shop using homeshp18
HomeShop18 Response Team Send email
 
Feb 23, 2012

No refund .. no reply .. its 1 month now

Dear Anuja,

Can you please tell us about your issue and also provide you order number.

Thanks,
Team HomeShop18
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

Sourabh, Can you be precise and tell me the exact turn around time by your company. Please be precise this time.
If your company doesn't want to give the money even after a month ; you can ask them to keep it as charity
or if you don't wanna any charity then either give back my money or send me some other goods of the same amt.
A1981 Send email
 
Feb 23, 2012

Pure Negligence of customer requirement

on 16th of Oct'11 I have placed an order for American Tourister Laptop Backpack AC4L (black in color) with one of your executive & expected date was 24th of Oct'11 receiving the same. The same status has been confirmed on last Saturday (22nd Oct'll).

on 24th Oct'11 (today) the same was not delivered to me so i called your customer care& was taking to Shikha Shing, at that time I came to know that the order is not yet dispatched & it might get dispatched by 25th Oct'11.

Due to this I have asked to let me know what If I want to cancel my order & till what time I will be getting my money back. The moment she heard word cancellation, she went ahead & canceled my order with out listing my complete question. Spoken to his Sr Mr. Vishal Sharma & he was help less & like Shikha he was also sorry for the mistake what she has done.

I have made payment on 16th & now if the order cancellation is confirmed money will be refunded in & working Days. I have lost interest on ICICI card for all thus days & now I dont have the product also
HomeShop18 Response Team Send email
 
Feb 23, 2012

Pure Negligence of customer requirement

Dear Sir,

Please provide us your order number, we will get it resolved immediately.

Thanks,
Team HomeShop18
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

Hi guys ... NOT 20 DAYS But 20 working days are also over ... still no refund !!!
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

http://www.homeshop18.com/return-policy.html :)
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

Hi ... Its almost 20 days .. still waiting for my money ... Please speed up the operation if any.
Send email
 
Feb 23, 2012

Non delivery of product!

They are not bothered about the delivery of the product if the payment is made in advance. Here is the story. I ordered a creative Zen Plus 1gb mp3 player from the site and made the whole payment through card on 30th Nov, 2007. As per the website i should get the product in 5-10 days. But its 13 January, 2008 and i haven't received the product yet. I sent an email and called up twice. Their executive said "the courier returned back as you were not home".

Now this is the second product i have ordered. the first product i bought was a headphone. I opted for Payment on delivery.
1. the courier man called me up 3 times to get the product( because he was to get the payment from me).
2. the mobile number is written on the delivery box.

But this time no one called up. i cant be home at all time. so they have to cal us to confirm. I have ordered many products from other sites and sources but never got this kind of service.

They are fraud!!!
K Prasanna Send email
 
Feb 23, 2012

Non delivery of product!

Dear Sir / Madam
I, K Prasanna ordered Micromax MMX352G data card @Rs.1725/- through my friend Mr.Vikrant Gohil (email : vikrantgohil@yahoo.com ) and my mobile no 9417444681. I, received data card from the courier on 10th Oct-2011, when I insert the data card into the computer there is no activity and no signal of software installation. On the same day, I complaint in your customer care center and they registered my complaint and given me Case no 67228661 and suggest me show to Service center of Micromax (Chandigarh). The same day, I went to service centre (Chandigarh) and he asked IMEI no, He said me there is no IMEI number mentioned on the bill. So we will not take for any action for the data card.

When I talked to customer care centre daily from 10th OCt-to 12th Oct-2011 he/she given me following numbers for contact any problem of micromax service centre. 9890920452. This is number not a customer care of micromax.
It is totally misguiding the customer.

It is clearly shown that your response very very poor.

in this context you are requested take proper necessary at the earliest.
Thanking you,
K Prasanna-Chandigarh
9417444681
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

Homeshop18,

I am waiting for the refund of my money and the customer service is just saying that they have credited the
amount in my account and giving me the RR number # 60008205.

Logically i have no amount transfered to my account. I had purchased the product online on 19th of Sept, 2011
as per the records in my bank account statement . But no records of refunds.

I have sent them my bank statements aswell ; but just raising complaint#s. I Just wanna my money back.
I am spending a hell lot of money just in making the calls and burning my patience.

Thanks,
Anuja
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

Yes sure. The refund mail which i got on 29th Sept has the following details

Thank you for shopping with HomeShop18. We wish to inform you that we have processed refund against order number:906038271, sub order number 36399483.

Refund Process:
For credit card /Debit card mode of payment, refund processing time is 6-8 working days (???????).
Anuja_g1 Send email
 
Feb 23, 2012

No Refund

If needed i can attach my account statement aswell. Let me know (if its needed).

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    GT BANK OF UK - mark lookman
    Just comply and get your funds control with the key
    Eskom - No Response to Complaint
    Account number 65761812 has logged a complaint with...
    KFC Malaysia - BAD CONDITION OF FOOD AND RUDE STAFF!
    Went to KFC Section7 Shah Alam . The staff on duty was 2...
    AWOK - 2574137250
    Hi sir my oder no is 2574137250 sir I buy one laptop...
    FinChoice - bad service
    i made a application last week and was told it was...
    Michael Pacha - Michael Pacha featured in Printemps!
    Le prooureur de Dubai aux trousses de Michael Reza Pacha..
    http://www.banksmitra.co.in/Index.aspx# - csp fake website
    its fake website banksmitra.co.in / inhone mera 165600 le...
    M2 Media Group - M2Media Group
    I suddenly received "Instyle" magazine, which I...
    U Mobile - Trying to Rip of Money!
    On the 11th October 2017, I made a call to Umobile...
    sawa stc sa - Vsc charge
    Every day deduct my prepaid sim sawa 65 hala vsc charge...

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Complaints

    GT BANK OF UK - mark lookman
    Just comply and get your funds control with the key
    Eskom - No Response to Complaint
    Account number 65761812 has logged a complaint with...
    KFC Malaysia - BAD CONDITION OF FOOD AND RUDE STAFF!
    Went to KFC Section7 Shah Alam . The staff on duty was 2...
    AWOK - 2574137250
    Hi sir my oder no is 2574137250 sir I buy one laptop...
    FinChoice - bad service
    i made a application last week and was told it was...
    Michael Pacha - Michael Pacha featured in Printemps!
    Le prooureur de Dubai aux trousses de Michael Reza Pacha..
    http://www.banksmitra.co.in/Index.aspx# - csp fake website
    its fake website banksmitra.co.in / inhone mera 165600 le...
    M2 Media Group - M2Media Group
    I suddenly received "Instyle" magazine, which I...
    U Mobile - Trying to Rip of Money!
    On the 11th October 2017, I made a call to Umobile...
    sawa stc sa - Vsc charge
    Every day deduct my prepaid sim sawa 65 hala vsc charge...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username