Sign in
Submit a Complaint
Kfc sungai besar
Malaysia
Tweet
Consumer complaints and reviews about Kfc sungai besar
Tyra
Send email
Dec 9, 2021
Satff kurang ajar pada cuatomer
8/12/2021 waktu 6 petang
Pada mulanya, sesampai giliran keluarga saya membuat pesanan ade seorang staff ni biadap dengan kami..pada wkatu ni llah kejadian ni berlaku.. kita tahu sekarang ni waktu covid .... chek suhu , scan mysejahtera should be do .. however, sepatutnya staff cakap proper tu the customer especially org lebih tua dari mereka....
Staff itu like memaksa dan cakap kuat pada kami. so kurang ajar.. dah lah waktu tu ramai org .. dia menengking pada kami suruh bgitau makan or bungkus .tak boleh ke ckp elok2. kami ni dah lah tgh lapar semua boleh pulak bagi orang hilang mood ...
next, kami cakap nak makan kat sini .. staff tu terus tnya dengn kasar nya berapa orang makan dewasa berapa ? cmtu lah. kami ckp je lah kami 4 adults 1 child ..... lps tu dia paksa lagi tunjuk dulu sijil vaksin.. time ni saya rasa skit hati betul .. dah lah beratur penjang lps tu kene tengking2 dengan staff ... paksa ni paksa tu.. at least klau ckp elok2 boleh tolak ansur lagi.. ni tak satu persatu lah saya minta sijil vaksin keluarga .kutip fone sorang2 tunjuk kan sijil vaksin tu .
dari sini dah nampak system tak bagus ... suppose to be buat lah dari pintu masuk ade staff yng jaga .. check lah each customer punya sijil vaksin tu semua ... tak delah sampai counter baru nak tunjuk lah .. customer dah lapar apa dorg tau.. ckp bukan main kasar dengan orang tua .. hormat lah skit you young staff at least hormat and proper talk lah skit . one suggestion lagi put sign board besar... "dining in kfc please show your ecert vaccination for clarify"
boleh kan buat mcm tu ... btw yang I tak puas hati staff attitude . please be proper and. professional okay..
staff tu menengking kat customer nak buat pesanan tu you know tak.. kat blkng customer ade lagi customer lain yang tgk you buat mcm tu... orang tgh choose menu semua .... staff tu layan mcm tu pulak... bad attitude...
Tyra
Send email
Dec 9, 2021
Staff biadap ketika melayan customer
8/12/2021 waktu 6 petang
Pada mulanya, sesampai giliran keluarga saya membuat pesanan ade seorang staff ni biadap dengan kami..pada wkatu ni llah kejadian ni berlaku.. kita tahu sekarang ni waktu covid .... chek suhu , scan mysejahtera should be do .. however, sepatutnya staff cakap proper tu the customer especially org lebih tua dari mereka....
Staff itu like memaksa dan cakap kuat pada kami. so kurang ajar.. dah lah waktu tu ramai org .. dia menengking pada kami suruh bgitau makan or bungkus .tak boleh ke ckp elok2. kami ni dah lah tgh lapar semua boleh pulak bagi orang hilang mood ...
next, kami cakap nak makan kat sini .. staff tu terus tnya dengn kasar nya berapa orang makan dewasa berapa ? cmtu lah. kami ckp je lah kami 4 adults 1 child ..... lps tu dia paksa lagi tunjuk dulu sijil vaksin.. time ni saya rasa skit hati betul .. dah lah beratur penjang lps tu kene tengking2 dengan staff ... paksa ni paksa tu.. at least klau ckp elok2 boleh tolak ansur lagi.. ni tak satu persatu lah saya minta sijil vaksin keluarga .kutip fone sorang2 tunjuk kan sijil vaksin tu .
dari sini dah nampak system tak bagus ... suppose to be buat lah dari pintu masuk ade staff yng jaga .. check lah each customer punya sijil vaksin tu semua ... tak delah sampai counter baru nak tunjuk lah .. customer dah lapar apa dorg tau.. ckp bukan main kasar dengan orang tua .. hormat lah skit you young staff at least hormat and proper talk lah skit . one suggestion lagi put sign board besar... "dining in kfc please show your ecert vaccination for clarify"
boleh kan buat mcm tu ... btw yang I tak puas hati staff attitude . please be proper and. professional okay..
staff tu menengking kat customer nak buat pesanan tu you know tak.. kat blkng customer ade lagi customer lain yang tgk you buat mcm tu... orang tgh choose menu semua .... staff tu layan mcm tu pulak... bad attitude...
nur emyli shahirah binti mat norhisham
Send email
Oct 6, 2020
kurang ajar
hello , semalam 05/10/2020 malam pkul 8.00 something saya beli cheezy wedges sahaja . staff ckp total sekali beg plastik ... tetapi saya tak cakap yang saya nak beg plastik staff tak bertanya tahu tahu dah masuk dalam sistem . sedangkan tk tanya customer dulu . bukan apa lain kali jangan nak memandai mandai sendiri letak beg plastik pikir logik laa satu barang jer . itu saya boleh sabar tapi restoran maneger bercakap dengan staff ( takpayah bising2 ko bayar je 20posen tu) wauu eloknye bahasa restoran manager ! hq tak training restoran manager dengan elok ke ? sampai biadap macam tu sekali . setakat 20posen tu aku boleh bayar ! staff tu pon lain kali dilatih bercakap dengan customerr bukan cakap dengan diri sendiri .
K2i0n0a1
Send email
Jul 13, 2020
Pekerja bermain telefon ketika mengambil order
Pada sekitar 5.45 p.m saya sedang beratur untuk membeli kfc .. Apabila tiba giliran saya, seorang pekerja bernama ainur tidak mempedulikan saya dan terus bermain telefon bimbit miliknya. Saya berharap ada tindakan dibuat kepadanya kerana memalukan saya
Previous
1
Next
Complaint Registration Form
Information of the Company you are complaining about
Subject of Complaint
City (optional)
Complaint Details
Attach photos (optional)
Confirmation code
Submit
Submit Complaint
|
View full list of Companies
|
Latest Complaints
|
Terms of Use
|
Privacy Policy
|
Contact Us
© 2025
Complaint Board
User Registration
Already a Complaint Board member?
Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
Loading, please wait...
or connect with Facebook
User Registration
A confirmation email was sent to "
".
To confirm your account, please click the link in the message.
If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.
User Login
Not a member of Complaint Board?
Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address.
Log in
or connect with Facebook
User Facebook Login
Enter Username