Submit a Complaint

maxis

Malaysia

Consumer complaints and reviews about maxis

ellisa Send email
 
Sep 26, 2020

Unknown charges and deducted my credit

Unknown charges and deducted my credit

Unknown charges and deducted my credit Unknown charges and deducted my credit Unknown charges and deducted my credit Unknown charges and deducted my credit Unknown charges and deducted my credit

eyna Send email
 
Sep 24, 2018

INVALID TOPAP RM10

PADA 18/9/2018 SAYA TELAH MEMBELI TOPAP RM10 SERIAL NO 8103406600092841 TETAPI BILA SAYA HENDAK CLAIM TIDAK BOLEH DAN DIBERITAHU "INVALID CODE". SO SAYA CALL HELPLINE DAN CHECK THIS TOPAP TAK CLAIM LAGI DAN OPERATOR TERSEBUT MINTA MEMBUAT BEBERAPA CARA UNTUK SELESAI MASALAH TERSEBUT TETAPI MASIH TIDAK BOLEH DAN MASIH INVALID CODE. JADI ADAKAH SAYA BOLEH DAPAT BALIK TOPAP RM10 SAYA?
PLEASE HELP ME.
Nieysa KetOds Send email
 
Sep 20, 2018

adakah boleh memperbaharui nombor maxis yang dah tamat tempoh

beberapa hari yg lalu number maxis saya telah tamat tempoh. adakah ianya boleh diperbaharui? apa yg perlu saya buat sekiranya boleh diperbaharui?
nanaq Send email
 
Jul 6, 2018

CRT PACKAJE anoying

HELLO..SAYA NAK TANYA ?KENAPA CRT DIY PACKAGE SENTIASA RENEW SETIAP BULAN SEDANGKAN SAYA TIDAK PERNAH MELANGGAN?????IT'S RM3 OK!!EVERY MONTH..KREDIT SENTIASA BERKURANG ..APABILA DIACTIVATE CRT AKAN KELUAR SORRY YOU DO NOT ANY CRT IN YOUR PLAYLIST TO DELETE.PURCASE LATES CRT BY SELECTING TOP SONG NOW...WHATTTTTTTTTTTT???SEDANGKAN SETIAP BULAN KENA POTONG RM3??SAYA SANGAT KECEWA DENGAN MAXIS......................
nanaq Send email
 
Jul 6, 2018

CRT PACKAJE

HELLO..SAYA NAK TANYA ?KENAPA CRT DIY PACKAGE SENTIASA RENEW SETIAP BULAN SEDANGKAN SAYA TIDAK PERNAH MELANGGAN?????IT'S RM3 OK!!EVERY MONTH..KREDIT SENTIASA BERKURANG ..APABILA DIACTIVATE CRT AKAN KELUAR SORRY YOU DO NOT ANY CRT IN YOUR PLAYLIST TO DELETE.PURCASE LATES CRT BY SELECTING TOP SONG NOW...WHATTTTTTTTTTTT???SEDANGKAN SETIAP BULAN KENA POTONG RM3??SAYA SANGAT KECEWA DENGAN MAXIS......................
albertnst Send email
 
Mar 3, 2018

router exchange

saya telahpun menggunakan perkhidmatan maxis home fibre selama 5 tahun ke atas,sejak dua tiga bulan saya selalu menghadapi masalah kelajuan internet yang lambat,paling teruk dengan speedtest hanya 0.5mpb. Baru baru ini saya mengingkatkan packagr saya ini kepada pakej 139/m dengan speed 30mps.pada masa yang sama saya meminta tukarkan router dengan router yang baru,tetapi diberitahu bahawa tidak boleh.Tapi,kalau tamatkan service dan memohon sambungan dan akaun baru,maka bolehlah.saya telahpun menghubungi dengan teknikal department,tapi saya kena buktikan bahawa router itu adalah rosak.Memandangkan router ini sudahpun tua dan lama,mengapa tidak boleh tukar yang baru?

Sekarang kalau saya tamatkan service ini,maxis akan mendendakan saya pula.Mengapa maxis tidak boleh tukarkan router baru kepada saya memandangkan saya telahpun memiliki pakej baru dan router itu sudahpun tua dan lama.<acam [akai kereta yang lama walaupun performannya ok tapi mechanicismnya pun sudah lama dan tua.

Adakah ini adil untuk saya.

sekian teroma kasih
Suzy zahary Send email
 
May 5, 2017

Pas internet tidak memuaskan hati

Saya tidak berminat dengan pas internet maxis yang baru. Saya beli RM30.00 untuk 2gb percuma pas happy hoyr 30gb tetapi hanya boleh ditebus 1gb sahaja untuk satu hari dan perlu digunakan dalam masa satu jam sahaja. Saya belum habis menggunakan pas happy hour tersebut pas happy hour telah tamat. Saya rasa sangat membazir. Saya suka dengan pas internet yang sebelum ini. Beli pas internet percuma youtube. Saya dulu menggunakan rangkaian celcom tetapi ramai kawan saya cakap maxis plan sangat bagus. Jadi saya bertukar ke maxis. Tetapi sekarang apabila maxis menukar plan seperti sekarang. Saya sangat kecewa dengan plan yang ada sekarang. Mohon pihak maxis kembali ke plan internet yang lama.
[email protected] Send email
 
Aug 14, 2014

poor poor poor coverage

what the hell coverage Maxis in Shah Alam..
I bought a monthly package for 2gb internet maxis.
do you think I give it to you free fo that.
I just can use the internet when I go back home in P,jaya.
how could you serve customer like this?
Your heavy advertisement and promotion subscribe you as a good communication company. however..Maxis is the worst line that I HAD USED.
Come on.. change your services.
there is more thousand customer use your coverage.
No Manners!!

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username