Staff biadap ( bad service )
Saya mrupakan regular customer di McDonald's jalan tun perak.kuala lumpur.Saya bhadapan situasi kurang senang dengan sikap salah seorang staff di mcdonald yg bernama ( Haltini ) sperti tertera di nametag. Kerap kali saya di berikan order yg salah dan sikap biadap dari pertuturan bahasa yg kasar, tiada langsung senyuman, malahan sering bmasam muka sesama staff lain (atas pmerhatian sy)..sy order burger bigmac ttapi dia berikan burger yg salah apabila saya mahu cancel dan refund order saya..malahan menyalahkan staff lain mmasukkan order yg salah..dia juga marah saya smula dan masih bcakap dgn nada tinggi..tarik muka dgn sy serta berikan bungkusan yg kurang kemas..adalah ini yang di katakan customer always right? Please treat customer dgn layanan yg baik.Kepada manager mcdonalds tun perak sila ambil berat tentang isu staff anda yang bsikap sdemikian. Bad attitude and poor customer service.