Submit a Complaint

MISHA

Malaysia

Consumer complaints and reviews about MISHA

arajoa Send email
 
Nov 16, 2021

delivery attempted

No. Tracking PosLaju PL531567823063. Menurut info tracking, pada 15 Nov masa 06:51 PM keputusan Delivery attempted.
Pusat POS Laju Cheras. Jika ikutkan pada masa penghantaran oleh Poslaju, pelanggan tiada dihubungi dan isteri saya menunggu penghantaran dari jam 10.30pagi hingga petang, saya sampai balik kerja jam 5.00 ptg, tiada penghantaran yang diterima. Kesannya, pada pagi 16 Nov melalui poslaju tracking chat {AskPos} mengesyorkan pilihan ambil sendiri atau batal. sebelum ini pembelian melalui Shoppe dihantar oleh pelbagai agensi penghantar cepat, sentiasa menghubungi pelanggan dan barangan diperolehi lebih awal namun bila dengan poslaju, ini lah kesulitan yang kerap dihadapi. Bukan nak menunjukkan imej buruk PosLaju kerana ada juga penghantaran yang cepat. Tetapi kebanyakkannya kerap begini berlaku dan pelanggan kena ambil barangan di Pos yang dittetapkan. Kos penghantaran dibayar namun kena ambil sendiri.

delivery attempted

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username