Sign in
Submit a Complaint
Mydin Sri Muda
Malaysia
Tweet
Consumer complaints and reviews about Mydin Sri Muda
yusrina
Send email
Oct 29, 2021
Cashier yang sangat kurang ajar
Pada 29/10/21 pukul 7:24pm, seorang cashier perempuan melayu berbadan agak besar yang bertugas di cashier tingkat 1 (CH107903) bahagian ubat-ubatan telah mengeluarkan kata-kata kesat kepada saya. Dengan sangat angkuh beliau tidak benarkan saya sentuh mesin debit untuk saya masukkan kad debit saya, lalu saya menegur mengatakan beliau sangat berlagak seperti mydin beliau yang punya. Sedangkan beliau boleh memberitahu dengan sopan. Selepas itu staff tersebut membahasakan dirinya aku dan memanggil saya dengan bahasa engkau. Apa yang sangat-sangat kurang ajarnya staff itu telah mengeluarkan perkataan ENGKAU LA MAMPUSS.
Saya sangat kecewa dengan layanan staff sebegini..
Oleh itu saya amat berharap pihak Mydin Sri Muda Shah Alam mengambil tindakan diatas perkara ini.
Disini juga saya sertakan no kad meriah dan no telepon untuk pihak mydin hubungi saya.
No. kad meriah : 888502699418
No. tel : 0163177584
Previous
1
Next
Complaint Registration Form
Information of the Company you are complaining about
Subject of Complaint
City (optional)
Complaint Details
Attach photos (optional)
Confirmation code
Submit
Submit Complaint
|
View full list of Companies
|
Latest Complaints
|
Terms of Use
|
Privacy Policy
|
Contact Us
© 2025
Complaint Board
User Registration
Already a Complaint Board member?
Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
Loading, please wait...
or connect with Facebook
User Registration
A confirmation email was sent to "
".
To confirm your account, please click the link in the message.
If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.
User Login
Not a member of Complaint Board?
Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address.
Log in
or connect with Facebook
User Facebook Login
Enter Username