Submit a Complaint

POS LAJU SHAH ALAM

Malaysia

Consumer complaints and reviews about POS LAJU SHAH ALAM

Merymaira Send email
 
Jun 9, 2022

HUB Domestic Parcel Shah Alam

Salam sejahtera.
Saya harap pos laju baca aduan saya ini. Bungkusan barang saya dari 19May2022 berada di hub parcel domestic shah alam. Smpai sekarang da 9june2022 barang saya masih di situ. Kenapa terlalu lama masa di ambil untuk sebarang penghantaran? Adakah barang saya masih ade di situ atau barang tersebut telah hilang? Saya dan penjual sudah hubungi pihak pos laju dan mereka minta tempoh 3hari. Jika masih tiada apa2 perubahan dalam sistem, mereka suruh hubungi lagi. Tapi bila da hubungi, talian sentiasa sibuk. Tiada yang jawab. Apa yang perlu saya buat lagi untuk dapatkan barang saya? Harap pihak pos laju dapat beri jawapan.
No aduan saya 1133882.
Terima kasih.
Merymaira Send email
 
Jun 9, 2022

Barang tidak sampai

Salam sejahtera,
Maaf saya nak tanya, kenapa barang saya masih tiada sebarang urusan untuk penghantaran sedangkan telah lama berada di HUB domestik parcel shah alam. Bila saya hubungi talian bebas tol, suruh tunggu 3hari. Sekarang saya dah tunggu dekat 2minggu selepas buat panggilan tapi masih tiada sebarang berita pasal bungkusan saya. Sekarang bila saya cuba lagi hubungi, talian sibuk. Macam mana saya nak dapatkan bungkusan saya yea? Harap ade jawapan dari pihak pos laju.
Terima kasih

Barang tidak sampai

Nursyahirah Ira Send email
 
Sep 17, 2021

Tak hantar barang

DARI 12 HB BARANG SAYA MASIH DI POS LAJU SHAH ALAM DAN TAK GERAK2 LAGI SAPAI SEKARANG. SAYA NAK PAKAI BARANG TU CEPAT. TOLONG HANTAR DENGAN SEGERA. SAYA HARAP PERKARA NI TAKKAN BERLAKU LAGI. TOLONG PERCEPATKAN
esyah Send email
 
Sep 8, 2018

Kenapa Posmen tidak menelefon saya dlu seblum hantar barang ke EZIBOX.

Dah dua kali jadi kepada saya.. barang saya dihantar direct ke EZIBOX..... bukan ke peti pos rumah saya... posmen ni tak ada pula telefon saya..tanya cik ada rumah... etc... bukan itu ke prosedur yg sepatutnya??? atau tinggalkan apa-apa kad dlu...?? ni tidak..direct ke EZIBOX... OWH..senang lah kerja posmen after ni ye...hantar sahaja la smua barang ke EZIBOX! KAN?
wedri Send email
 
May 31, 2018

TAK NAK HANTAR PARCEL DEPAN RUMAH, TAK CALL PENERIMA LANGSUNG NAK HTR BARANG PADAHAL DAH BAGI NO TELEFON

POSMEN TAK HANTAR BARANG AKU KAT RUMAH, DAH LETAK NO TELEFON TAPI TAK CALL LEPASTU TERUS LETAK BARANG AKU KAT EZIBOX, BUKAN SEKALI DUA BUAT BANYAK KALI MENYIRAP JUGAK

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username