Log inRegister
Submit Complaint

Subway Complaint

United States

Consumer complaints and reviews about Subway Complaint

Bburneman Send email
 
Jan 21, 2018

Ingredients

Why don’t you offer mushrooms as a topping?
Bburneman Send email
 
Jan 21, 2018

Mushrooms Q

Why don’t you offer mushrooms as a topping?
Crystalrobertson Send email
 
Jan 2, 2018

Rude employee

Employee was rude but it's okay because the person in charge is the employees grandma and is allowed to take photo shoots and rush a customer and roll eyes to get picture taking with other family bad manager skils
1Dawn Send email
 
Sep 14, 2017

Sports Sandwiches

I was trying to buy Subway for a volleyball team and they refused to wrap them in 4 separate papers. They told me, I was hurting the environment. I have been doing snack bags for 27 years and have never been talked to so badly. He yelled at me for more than 10 minutes. I will never use Subway for any school or sport event again.
linda Marshall Send email
 
Jun 3, 2017

Subway

While paying at window as before the manger Teresa Barnett had her daughter around the food with her long hair flipping it around and also eating and looking at me while I was paying as she shoveled food in her mouth and her mother talking about her hours just nasty.
fionna Send email
 
May 24, 2017

Discriminating Statement

I entered the Subway located at 1400 W. Pico Blvd, Los Angeles 90015 to use the restroom facility. When I asked for the key from the female worker, she stated to me that, "You can't use the restroom because you are not a customer and unless you buy some cookies or something else, the restroom is for customers only!" I stated to her, "where is the sign posted that states restroom is for customers only!" She then stated to me, "this is my job to tell you that the restroom is for customers only!" When I stated that I had purchased an item earlier in the afternoon, she then stated to me,"what time? I wasn't here to see you buy anything!" My further statement to her was that, "it does't matter what time I purchased anything, you can not refuse me to use the restroom when you have no sign that states this or a sign that states this is a private business. She was very brute and arrogant that she rolled her eyes and turned her back to me.
rosemarie Send email
 
Sep 3, 2016

making fun of the customer

I went to Subway today September 02, 2016, at Maize and Morse Road Columbus OH, I ordered 2 steak and cheese sandwich, I said to the lady that's attending me one has provolone cheese and the other has pepper jack cheese, I told her marked the one that has pepper jack cheese on it, She told me I said only one, and she left, and the other lady continue my order, while she's doing it she always laughing and looking at the first lady who did my order, I felt insulted and raise my voice to the second lady , she too left without finishing my order, the third lady who was a little bit older was so nice told me that she marked my steak and cheese sandwich that has provolone cheese on it, even thou that the 3rd lady was nice , I left all my orders because I felt insulted.
hjohnsonvickers@mail.roosevelt.edu Send email
 
Aug 26, 2016

multiple complaints

The favorable reviews were done a few years ago. This Subway WAS the top of the line when I first moved back to Hyde Park in April 2014. Here is a list of things that have happened to me at this Subway on 1322 E. 47th Street, Lake Pointe Shopping Ctr. Chicago, IL 60653 (773) 285-1834. (1) Smaller portions; (2) no hair net on their heads (3) have to remind them to change gloves after being at cash register and handling other things (other than food items) (4) I have been given the wrong sandwich (TWICE) and had to return to this store and never received sorry for the inconvenience (a cookie for my troubles) (5) they have been mopping while customers are present (6) run out of items that are crucial to their business (7) sweeping behind the counter where food trays are open to particles in the air (8) do not take the coupons often times and (8) sometimes rude when you question any of these things.
Jhastings Send email
 
Aug 23, 2016

Unable to handle a catering order

I called 2 different Sub Way locations to place a catering order 3 hours in advance. Both locations were unable to handle the order because they did not have enough of bread. I was told the last time I called to place a catering order that I needed to call 2 to 3 hours in advance which I did and they still could not accommodate the order.
tyotoy Send email
 
Aug 9, 2016

Television Commercial

Every time I see the two "beautiful people" (actors) rolling their eyes and shaking their head at the "nerdy" (actor) I feel a revulsion toward the bad manners of those playing the "beautiful people". You are sending the wrong message, unless you condone people acting like they are privileged and better than other people!

Why not have all three of the actors look like normal people. When the third person approaches, the other two could give a sincere smile and greet her with, "Oh, hello! Are you here to take advantage of this super deal that Subway is offering now?" Newcomer remarks, "Yes! It's a great deal for this really delicious food."

If the "discussion followed these friendly lines, it could be a good commercial instead of two snotty, smirky, snarky people acting like they are better than other people!

I don't plan on visiting a Subway until this commercial is GONE! Subway is a SANDWICH SHOP! Not a five star restaurant! Get with the program people!
James Woloschuk Send email
 
Jul 27, 2016

food poisening

Me and the family went camping at lake Kakawa which was amazing but i did not want my kids to eat Mcdonalds so i convinced everyone to eat at subway sincecit is supposed to be healthier and i like it much more than fast food. While ordering our sandwiches me and my wife watched an employee handling cash and putting toppings on subs without changing gloves in between but really didn't think much of it at the time. It was our first night at the amazing resort when around 2 am my son who gas autism started violently throwing up all over our tent. After 1hour of sleep we all realized we all had the same symptoms of severe cramps and upset stomachs. That morning i was upset so we went back there to speak to the manager to inform them of what happened and was told there was no manager available so i left my phone number and name to get the manager to contact me when they were available. The employee then asked what the problem was and i informed her of what happened. The employee told me it takes 72 hours for food poisening to take effect so we didn't get it from there and they knew this because they took a food safety coarse. I have also taken a food safety coarse and know they are un educated because it usually takes coarse with in 24 hours depending on severity. I didn't want to argue so i just asked for the manager to call me asap. The manager never phoned me back and wouldn't except any of my calls. This was the only thing we all ate that came from the same place and i don't believe in a coincidence big enough that we were all effected the same way. I love subway sandwiches but after this experience of un educated staff and very poor management i can say i will never step foot in any of their resturaunts again. It ruined our camping trip which was very much needed and if this is how they run their resturaunts they need some very serious help in the future in dealing with customer service. Its not good customer service to have an employee accuse a customer of lying and saying they got sick from somewhere else but then to have the manager ignor a customer complaint and avoid me tells me they have a guilty consience and should not be in the business of serving food. My name is James and my phone number is 604 832 9667. I really hope no one else has ti experience what me and my family had to by choosing to eat at Subway
Jamaya Send email
 
Jul 12, 2016

Black Hair in my food

While I was eating my sandwich hair was in my mouth. I open the sandwich and it had black hair in it. I took it back to Subway and I showed it to Kenya McCoy (the hair). She gave me a refund. STORE#21690 RECEIPT NUMBER # 0000013542. Please look at the camera of me showing the employee the hair. This was very unsanitized I vomitted from eating another person hair. I very upset and disgusted . Pleas contact me in this matter. Roxanne Aubrey work #318-927-4201 ext.#102.

Thank you very
moberlymld1 Send email
 
Jun 27, 2016

rude employees

I tried to get gift card, they are by far the most poorly trained customer service people in subway history.They are the most rude arrogant people i have ever dealt with. Just had a horrible experience with manage.
CARMEN715 Send email
 
May 19, 2016

refused service by manager at store #749

i walked into a subway stoe in ORANGE BLOSSOM TRAIL.ASKED FOR A HAM AND CHESSE SANDWISH ALL I HAD WAS A 100.00 DOLLAR BILL THE MANAGER SAYS WE DON,T ACCEPT BILLS OVER 20.00 I ASK MY FRIEND TO GIVE ME 10.00 SO COULD PAY FOR MY ORDER AND AT THE SAME TIME THE MANAGER PUSHED THE SANDWISH TO THE SIDE I TOLD HIM YOU DON,T HAVE TO DO THAT CAUSE I,M PAYING FOR IT HIS RESPONEDS WAS I COULD REFUSE U SERVICE I,M THE MANAGER,AND SURE ENOUGH HE REFUSED TO SELL ME THE SANDWISH THIS HOW PEOPLE GET TREAT AT SUBWAY I WILL BE TALKING TO A LAWYER THANK YOU I WOULD NEVER EVER ENTER ONE OF THE SUBWAYS AGAIN I DON,T LIKE TO BE TREAT LIKE SHIT



MY NAME CARMEN ORTIZ /407-485-3339
perplexity Send email
 
Dec 14, 2015

Charged for sandwiched that were not made

So I go to the app on my phone to order Subway sandwiches for my whole family. $35.08 worth of sandwiches only to show up and find out that this store is still in the 19th century and does not have internet. My card was charged $35.08 but no sandwiches were given. I've called corporate office 3 times and the owner has called me twice. Still no refund, super disappointed that this could even happen. The transaction occurred on Saturday 12/05/15, today is Monday 12/14/15
funghoul123 Send email
 
Jul 9, 2015

wrong order

Me, my friend and her dad went to subway for lunch in Gosport highstreet, the woman working (no name known) gave us the wrong bread and didn't really listen to the order we gave, her and her dads order was fine apart from the bread but I asked for a little mayonnaise and got nothing, not happy at all
G5azzi Send email
 
Jun 14, 2015

Charge me too much

Sent from my iPhone
Dear sir Madame
I was at this store 1580 Holcomb bridge Roswell georgia and I told employee i need the special 3 foot long for 15 dollars he told ok after he's done at the cash they charge me 25.68 dollars that not fair

Thanks
softailqueen Send email
 
Nov 12, 2014

Prics

You have a add on t.v. for a meat ball sub for $2.00 AND I payed $3.75 11/12/14 at 19:00:12. So if they are $2.00 how come I payed $3.75.
stap-est Send email
 
Aug 1, 2014

stay open till nine

some people eat after eight at night.
Anonymous Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

Smoking too much ganja there, Hogwarts?
Rogers Terry Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

I got up for lunch drove over to subway the lady didn't look so bright but i ignored her and order a chicken Teriyaki with Tomatoes, Green Lettuce, Monterry Cheddar then I drove home with a suspicious mind and check for any details everything look in bad shape that's when I took a bite I got food poisoning.Previously one morning The Manager was screwing around with one of the workers in the back storage area.The guys do a lot of sex and illegal touching to some of the female coworkers.They don't deserve to work under subway.They'll hide the tapes from all evidences .The health inspector gives them an A .But this far wrong.That subway is located at East Charleston Boulevard.
Sheriff's Aunt Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

Subway has nice fish filets.
BillieBob Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

Nice little rant and rave there Betty. Unfortunately, since you basically trash everyone else's reviews, it has no merit. I'm sure Ernie and rubberduckie would agree. Have a good night sweetheart. Cheers.
G.Smiley Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

You drove all the way back because the cucumber slices were too thick? If the rest of the sandwich was ok, couldn't you have just sliced them thinner yourself or taken some off? They did what you wanted, but your still not happy. Your too high maintenance and ruin it for customers with real complaints. Pay attention next time instead of talking on the phone. And bring a ruler so you can measure the slices.
BillieBob Send email
 
Feb 23, 2012

Subway Sub Ruined By Product and Service

GSmiley: The drive all the back was quite enjoyable. I do recall listening to Jetoro Tull blaring thru the raido. But I felt that chewing on thick sliced cucumbers would be a tad bit crunchy. I'm good at framing my arguments with specious logic. Stew agrees.

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Coca Cola - lottery wining
    i got a messages from +94776323350 saying your dialog...
    Mobily - daily deduction 0.15 halala
    Please need your assistance to stop deduction 0.15 halala...
    Zain KSA - zain sim not removed my aqama
    Sir, Zain is the worst service provider firstly they...
    POS MALAYSIA - barang tak sampai
    dari 31/01/2018 in transit to malaysia...sampai hari ni...
    Poslaju - lambat
    barang yang saye pos belum smpai tolong cepat kan pls tu...
    Mc Donald’s - Very very Rude behavior of night manager and staff member
    I stay one block Close to 3855 W Lawrence Ave...
    SNGPL - Problems to Residents Due to SNGPL projects
    Dear Sir; I am a resident of Street# 6/B, Prince Road...
    Pizza hurt danau kota - Pizza over cooked
    Really really very disapointes....the pizza i order over...
    COCA COLA MOBILE DRAW UK - Coca-Cola UK Raffle Awards2018
    Am Frank Warioba 28yrs old I received text inform me that...
    Sono Bello - No results
    I paid in full approximately 7500 cash with the hope that...

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Complaints

    Coca Cola - lottery wining
    i got a messages from +94776323350 saying your dialog...
    Mobily - daily deduction 0.15 halala
    Please need your assistance to stop deduction 0.15 halala...
    Zain KSA - zain sim not removed my aqama
    Sir, Zain is the worst service provider firstly they...
    POS MALAYSIA - barang tak sampai
    dari 31/01/2018 in transit to malaysia...sampai hari ni...
    Poslaju - lambat
    barang yang saye pos belum smpai tolong cepat kan pls tu...
    Mc Donald’s - Very very Rude behavior of night manager and staff member
    I stay one block Close to 3855 W Lawrence Ave...
    SNGPL - Problems to Residents Due to SNGPL projects
    Dear Sir; I am a resident of Street# 6/B, Prince Road...
    Pizza hurt danau kota - Pizza over cooked
    Really really very disapointes....the pizza i order over...
    COCA COLA MOBILE DRAW UK - Coca-Cola UK Raffle Awards2018
    Am Frank Warioba 28yrs old I received text inform me that...
    Sono Bello - No results
    I paid in full approximately 7500 cash with the hope that...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username