Log inRegister
Submit Complaint

KFC Malaysia

Malaysia

Consumer complaints and reviews about KFC Malaysia

Pakdon Send email
 
Mar 13, 2018

Pekerja Tiada Budi Bahasa

Pada 13 march 2018, pada watu 9.30PM. saya dan isteri pergi ke KFC Kota kemuning untuk makan malam. Sampai di kaunter kami memesan dengan baik namun tiada senyuman balas mahupun kata2 menyambut kepada kami. Yang membuat pesanan pun hanya kami berdua.pelik. bukan ramai pun. isteri bertanya mengenai menu yang ada dan ingin memesan, namun keluar pertanyaan dari cashier, SUDAH?. Sedangkan kami sedang memesan, seolah olah mahu cepat2 menghabiskan pesanan. Tanpa senyuman dan maaf dari cashier, kami pun membuat pesanan. Di akhir pembayaran, isteri sempat mengambil gambar cashier berkenaan yang mana adalah seorang budak perempuan melayu yang tidak punya budi bahasa terhadap pelanggan. Sangat sedih dan kesal dengan sikap cashier begini, apa akan jadi sekiranya yang memesan itu adalah seseorang berjawatan dan mungkin seseorang penting dalam KFC Holding?sangat mengecewakan..

Cerita tidak tergantung di situ, kami pun duduk dan isteri saya duduk menghadap kaunter, bermula dari saat kami duduk, pekerja KFC lelaki berbaju belang kelabu di bahagian dapur terus melihat isteri saya seolah olah tidak berpuas hati terhadap tindakan isteri yang mengambil gambar cashier tersebut. Tidak cukup dengan itu beliau memanggil kawan untuk menonton kami makan. Isteri saya terus mengambil telefon dan merakam tindakan beliau tetapi pandai pula beliau melihat ke arah lain tidak mahu di rakam. Sementara itu cashier perempuan tadi tidak kelihatan lagi entah hilang ke mana.

Saya cukup kagum dengan pekerja2 KFC disini yang besatu, bersatu padu membuat pelanggan rasa BENCI.

Saya merasakan pihak KFC tidak menapis dengan betul pekerja yang diambil, adakah latihan kemahiran terhadap pelanggan di ajar kepada pekerja? Atau KFC di sini dibuka hanya suka-suka? Tidak kisah mengenai keuntungan yang mana lambat laun akan hilang kerana perangai pekerja yang tidak berbudi bahasa?

Saya tidak tahu apa tidakan yang akan dilakukan oleh pihak KFC terhadap pekerja2 seperti ini, ambil lah tindakan yang sepatutnya keraba budi bahasa adalah budaya kita.saya akan menguploadkan gambar cashier tersebut Sekiranya pihak KFC memerlukan gambar beliau.
TERIMA KASIH.
zera Send email
 
Feb 26, 2018

MAKANAN TIDAK ELOK

Ini kali kedua saya makan di KFC R&R Semanggol,Perak. Kali pertama saya makan ayam di situ, rasa dan rupa ayam yang saya makan seperti ayam lama.Pada sebelah malam, kulit saya menjadi alergik. Petang tadi saya makan ayam KFC di situ lagi memandangkan cawangan tu yang paling hampir dengan rumah.Tapi malangnya,rupa dan bau ayam yang saya makan masih lagi seperti ayam lama. Ini kali kedua saya makan ayam yang lama dan berbau dari cawangan KFC YANG SAMA. Tolong ambil tindakan segera!
zera Send email
 
Feb 26, 2018

Makanan tidak elok

Ni kali kedua saya makan di KFC R&R Semanggol,Perak. Kali pertama saya makan ayam di situ, rasa dan rupa ayam yang saya makan seperti ayam lama.Pada sebelah malam, kulit saya menjadi alergik. Petang tadi saya makan ayam KFC di situ lagi memandangkan cawangan tu yang paling hampir dengan rumah.Tapi malangnya,rupa dan bau ayam yang saya makan masih lagi seperti ayam lama. Ini kali kedua saya makan ayam yang lama dan berbau dari cawangan KFC YANG SAMA. Tolong ambil tindakan segera!
Daeng782 Send email
 
Feb 26, 2018

Produk tidak memuaskan

Kfc management,

Pada 26/02/2018 jam 4.12 ptg, saya telah membuat transaksi di kfc taman bukit dahlia, pasir gudang dengan membeli 15pc combo rm74.50.
Difahamkan saya akan dapat 15pc ayam yg berlainan bahagian seperti diwarwarkan di iklan2 di televisyen.. Tapi apa yang sy dapat adalah SANGAT TIDAK BERPUAS HATI dari 15pcs ayam itu 12pcs bahagian ribs dan 3pcs lagi bahgian wings. Tanpa saya diberitahu oleh staff pihak anda yang saya akan dapat bahagian sebegitu.. sekurang2nya inform saya yang bahagian lain tiada.. Sebab saya mmg tidak akan makan bahagian ribs tu jadi disini saya tekan kan saya SANGAT TIDAK BERPUAS HATI dengan perbelanjaan rm74.50 yang saya keluarkan dengan apa yang saya dapat. Terasa ditipu. Saya sebagai pelanggan saya berhak dapat apa yang saya nak. Saya berhak suara kan apa yang saya tidak puas hati. Harap pihak tuan dapat ambil tindakan yang sewajarnya.
Belum disentuh lagi tentang staff tuan yang tidak menyambut pelanggan dengan sewarjarnya. Isnin hari yang tidak busy, so sepatutnya layanan diberikan itu adalah terbaik. Tiada pelanggan lain pun yg buat transaksi ketika saya di kaunter. Tetapi saya dilayan acuh tak acuh shj.
Please take it serious before your loyal customer run away.
Setiap minggu mesti beli di kfc. Tapi kfc taman bukit dahlia ini paling saya tidak berpuas hati dgn servis nye. Sepanjang saya beli di lain kfc semua top servis. Terima kasih.

Produk tidak memuaskan Produk tidak memuaskan

Fuzah Send email
 
Feb 21, 2018

pekerja cashier yang kurang ajar

semalam 20/2/2018 sekitar jam 11.30mlm, saya bersama kawan baru pulang dari kerja ke KFC Kota Tinggi ingin membungkus makanan.
saya bekerja di sebuah fastfood di bandar ini juga dan masih memakai uniform kerja..

saya membuat pesanan seperti biasa di kaunter. ketika itu terdapat 3 orang cashier dan seorang manager di front counter..
dan di dalam restoren hnya ada beberapa orang customer shj.
tetapi apabila saya ingin pulang dan membuka pintu restoran, tiba-tiba ada seorang staff perempuan menjerit
" cepat-cepat balik, buat semak je"..
saya tahu jeritan itu ditujukan kepada saya kerana hanya saya dan kawan shj yg sedang ingin pulang ketika itu..

saya sangat kesal dengan attitude pekerja berkenaan dan juga manager yang tidak mengambil tahu akan hal ni..
sebelum ini juga telah beberapa kali berlaku kepada saya, dimana cashier bermulut lancang menyindir saya dan kawan-kawan.
saya tak pasti kenapa mereka berkelakuan seperti itu, sedangkan saya tak mengenali mereka..
saya berharap Pihak KFC dan Customer service ambil perhatian perkara ini..ia amat menjatuhkan reputasi KFC yang mempunyai nama GAH di Malaysia..
shukris Send email
 
Feb 18, 2018

Perkhidmatan layanan terlalu lambat

Hari ini beratur melebihi 30 minit masih belum dapat membuat sebarang pesanan mahupun pembelian di kaunter. Perkhidmatan kaunter terlalu perlahan, pekerja tidak serius melayan pelanggan dan lebih berborak sesama mereka dan meninggalkan kaunter melebihi 5 minit. Pengurus operas langsung tidak memainkan peranan dan membiarkan palanggan beratur panjang tanpa sebarang teguran terhadap staff.
Syuhadah Ismail Send email
 
Feb 16, 2018

Quality Of Service.

KFC SUNWAY VELOCITY. (1010930)

Pada 16/2/2018 jam 2:09 petang saya datang ke restoran untuk lunch break. Memang pada masa itu line sangat panjang , org ramai sebab Pre CNY. Tapi kenapa pekerja2 kfc ni lembab sangat. Kenapa ? Awak tahu tak sikap awak semua yang terhegeh2 tu buat orang habis masa. And Trainee yang serve saya pada masa itu adalah MAISARA. Suara dah la slow. Haihh.. Manager sekor lagi. Ko dah tau peak hour boleh relax2 pulak. Pegi la tolong staff ko yang lembab tu. Oh btw staff yang terhegeh2 lembab tu semua nya perempuan. I repeat, perempuan. Manager pun sama, perempuan jugak. Korang ni aku tak paham lah.. Harap dapat ambik tindakan lah.. Improve sikit. Belajar dari Mcd. Manager2 yang lain harap nya okay lah.
Aiysah28 Send email
 
Feb 4, 2018

Coleslaw pahit rasa bawang

Saya makan harini sekitar pukul 17:25 pm di kfc nu sentral saya order 2pc golden egg saya rasa dia punya coleslaw sangat lah tak sedap dan rasa bawang putih . Dan rasa tercekik pada leher bila rasa makanan tersebut . Dengan staff yang sangat tidak sopan saya harap nu sentral dapat membuat perubahan
mohd shahzreen Send email
 
Jan 23, 2018

Kfc (service failed)

23/1/2018 (15:40/3:40ptg)
I went to kfc The Curve Damansara to get some food. I'm waiting in my line (Q) for order some food. After this girl (front of me) get her food and my turn to order. Kfc staff (girl) at the cashier counter ignore about me like nobody front of her. She never serve me to get my order. I'm wondering, is this counter closed or open. If this counter was closed. Why she never ask me move to the next counter. I don't see any sign Board "Counter Closed ". She just ignore me and top-up some food. Few seconds after, old girl come coming from my back side. Kfc staff serve that old girl first. Anybody can see me?? I'm was waiting front of u. Why u serve that old girl from my back side first. That girl not to old. Just around 40 year old. That happening to me. That is so damn. I left from there without any food. Improve your service pls..
areisha Send email
 
Jan 23, 2018

mata pisau dalam makanan

Pada hari bertarikh 22/01/18 jam 9 saya natasha pergi ke kfc muadzam shah untuk membungkus makanan,apabila pulang saya buka makanan yg dibungkus untuk dimakan, dah suku dr makanan itu dimakan saya terjumpa mata pisau patah terselit di tepi sisi ayam,kalau saya tertelan sapa nak jawab bkn kecik ye besar..gila betul,macam mana pekerja anda buat kerja ye??? Dgn silap xbg pesanan lagi,mujur perasan tau!! Sangat mengecewakan!! Mata pisau ok boleh mengancam nyawa kalau tertelan!! Sapa nak bertanggungjawab kalau saya termakan mata pisau tu semalam??

mata pisau dalam makanan mata pisau dalam makanan

Annamerican Send email
 
Jan 23, 2018

Breakfast selalu habis awal

Selalu nak dapatkan breakfast (zinger porridge) staff cakap habis . Waktu tamat breakfast 11Am tapi menu breakfast tersebut habis awal around 9Am . But on menu still open iklan . Minta manager tolong pantau and tolong tambah check menu ikut jam dan tolong rajin2 kan staff masak untuk tambahan . Poor service Kfc Tesco Sungai Petani Utara .
areisha Send email
 
Jan 22, 2018

mata pisau lipat dalam makanan

Pada hati bertarikh 22/01/18 jam 9,saya pergi ke kfc muadzam shah untuk bungkus makanan,pabila pulang saya bukak makanan yg dibungkis untuk makan, dah saya terjumpa mata pisau lipat terselit di tepi sisi ayam,kalau saya tertelan sapa nak jawab bkn kecik ye besar...gila betul,macam mana pekerja anda buat kerja ye??? Dgn silap xbg pesanan lagi,mujur perasan tau!! Sangat mengecewakan!! Mata pisau ok boleh mengancam nyawa kalau tertelan!! Sapa yang nak bertanggungjawab ni?!

mata pisau lipat dalam makanan mata pisau lipat dalam makanan

KFCSeremban2 Send email
 
Jan 16, 2018

tak sedap, kurang berperisa, kerasss...

berbezaaa...... beza sgt klu nak dibandingkan dgn KFC cawangan lain.
ayam tak sedap, kurang berperisa, luaran gelap mcm terlebih masak, kerassssss......
nie kalau baling kt manager dia mau benjol kepala
bukan sekali dua tp bnyak kali datang beli sama jerr...
tempat strategik, kawasan padat penduduk tp tak berape ramai yg datang walaupun 24jam
masak main2 agaknye...
Suziedayu Send email
 
Jan 6, 2018

Pekerja tidak mesra

Pekerja langsung tidak senyum.buat kerja ikut perasaan.saya mtk separate bill kenapa perlu marah?kami bukan mintak sedekah nak makan,we r paying for u nd dont treat us like a beggar.4 times i went to kfc in changlun,same person was argue with customer.
Celvin Send email
 
Jan 6, 2018

Why not have delivery service at c-mart arau perlis

Pls make delivery service at arau Perlis...
hana Send email
 
Jan 5, 2018

sikap pekerja yang tidak bertanggungjawab

saya ingin meluahkan rasa tidak berpuas hati dan kasihan kepada kakitangan kfc yang bekerja sebagai CSC(customer service crew) di bahagian hadapan . pada hari tersebut adalah new year dan sudah tentu pelanggan akan membanjiri kfc namun amat mengecewakan apabila saya melihat hanya 2 krew yang bekerja mundar mandir untuk membersihkan meja , menghantar order dan sebagainya sehingga mereka dimarahi pelanggan kerana servis yang lambat .manager seharusnya lebih alert apabila tiba hari perayaan dan tahun baru untuk meletakkan bilangan pekerja yang banyak di bahagian CSC . Saya berasa sangat simpati apabila terdengar perbualan 2 csc tersebut bahawa mereka telah meminta manager untuk menambahkan bilangan csc di hadapan namun tidak diendahkan . Anda tidak berasa kasihan kepada pekerja anda sendiri ? saya turut tidak beruas hati terhadap cashier yang tidak menunjukkan riak muka yang mesra semasa melayan pelanggan . apabila pelanggan sudah mulai berkurang di counter , saya rasa ada baiknya cashier membantu csc dihadapan kerana terlalu ramai cashier disana yang hanya bersembang dan melihat csc bekerja mundar mandir sambil ketawa bersama manager . Saya juga mendengar banyak aduan berkaitan kfc gunung rapat yang sangat biadap terhadap pelanggan . Tolong baiki sevis anda KFC gunung rapat .
zella Send email
 
Jan 2, 2018

tarikh gaji

Salam sejahtera dan selamat pagi kepada kfc holding...saya seorang pekerja sambilan di kfc dan buat masa sekarang saya buat 8 jam sehari..dan mempunyai isteri dan anak yang masih kecil dan telah bekerja di kfc selama 3 tahun..selama saya bekerja di kfc holding..saya tidak pernah dapat gaji pada tarikh yang tetap..kekakang 1 haribulan..dan kekadang 2 haribulan paling tidak tahan mengawal mara pada tarikh 3 haribulan..adakah kfc holding sesuka hati ingin masok gaji sesuka hati??pada tahun baru ini 2018 saya masih tidak dapat gaji lagi..dan bukan saya seorang..tapi ramai rakan sekerja saya masih belum dapat gaji..saya mengharap gaji akan masok sebelum start sekolah..tapi malang sekali harini pada tarikh 2/1/2018 masih belum terima gaji..saya rasa tertekan dengan keadaan saya sekarang kerana masih belum beli barang sekolah anak dan barang dapur dan sebagainye..saya tidak hairanlah kalau staff yang fulltime kerana mereka mendapat gaji pada tarikh yang tetap iaitu 25 haribulan..adakah pekerja partime ini di anak tirikn??dan adakah pekerja fulltime disanjungkan??..kepada pihak atasan..segeralah membuat perancangan untuk pekerja mendapat tarikh yang tetap akan memudahkan lagi perancangan kepada yang membuat partime di restoran kfc holding..dengan ekonomi yang semakin tenat ini..ramai lagi yang mencari pekerja sambilan kerana ingin menambah kewangan untuk meneruskan kehidupan..sekian dari saya yang bekerja sambilan di restoran kfc holding..dan kerjasama pihak atasan atau HR dapat mempertimbangkan aduan saya ini..sekian terima kasih..
sooct2003 Send email
 
Dec 30, 2017

Failed in online delivery

To whom it may concern,

I would like to lodge complaint regarding failure delivery KFC on time. FYI, I have made online delivery KFC set F and coleslaw (large)on 28/12/2017@1530hrs. The delivery date in the online system was stated 28/12@/2017@1605hrs. However, the delivery was delayed for more than 1 hour. I have made twice calls to KFC online. Based on first call, customer service Ida and Saiful informed me that branch manager has actually aware on the delay and will call me back but no one is calling me at all to make any apology. It was truly disappointed with bad management though! With my second call, I have cancelled my order eventually. The nearest KFC store is just 10 mins time to reach my home according to google map! I am not sure why it takes more than 1 hour..This is my first time and last time for me to order KFC in Malaysia. I hope that there will be someone from KFC management to clarify ineffeciency in KFC. Tq
Ummu86 Send email
 
Dec 28, 2017

Terkilan

Selamat Sejahtera. Minggu lepas, pd hari khamis, 21/12/2017, sekitar pukul 4 petang, sy bersama-sama seorang anak dan adik dtg ke KFC. Sy tak mahu sebutkn nama pekerja tersebut, tetapi kalau kamu ada CCTV boleh la tngok rakaman CCTV pd tarikh tersebut. Kami dtg untuk makan di situ dn untuk dibawa balik. Semasa buat pesanan, sy beritahu pekerja tersebut bahawa saya mahu ayam yg besar dan panas. Saya pesan satu set snake plate dan satu set tenders box serta cheezy wedges satu (ntah betuk ke tidak ejaan sy tu..huhu). Saya ada bertanya sama ada ayam tersebut panas dan pekerja berkenaan mengeyakannya. Memandangkan kedudukan ayam hanya berada di belakang kaunter sahaja, saya boleh melihat dengan jelas akan cara pekerja berkenaan memilih ayam untuk saya. Dia memilih seketul rusuk ayam yg sederhana besar dan seketul lagi bahagian drumstik yg sangat kecil. Seketul ayam sederhana besar juga untuk set tenders box. Apabila set pesanan diletakkan di hadapan saya, saya berasa sedikit kecewa sebab saya ada membuat permintaan untuk ayam yang besar, sebaliknya yang saya dapat tidak dapat memuaskan hati saya memandangkan saya boleh lihat bahawa masih banyak ayam yang bersaiz besar di dalam tempat stok ayam goreng di belakang mereka. Oleh sebab itu, saya meminta pekerja berkenaan menukar drumstik ayam yang sangat kecil tadi dengan bahagian kepak dengan harapan pekerja tersebut akan berikan bahagian kepak yang besar yang saya boleh lihat dengan jelas dari tempat saya membuat pesanan tersebut. Malangnya, saya lihat dengan jelas yang pekerja berkenaan sengaja memilih bahagian kepak yang sangat kecil untuk saya. Saya amat terkilan dan beranggapan bahawa pekerja wanita tersebut tentu akan pilih ayam yang besar untuk saya jika saya seorang lelaki. Hal ini kerana, saya pernah buat permintaan yang sama kepada pekerja lelaki yang ambil order saya sebelum itu, dan dia memenuhi permintaan saya tanpa sedikit kesilapan. Maka, saya beranggapan bahawa saya dilayan seperti itu kerana pekerja itu wanita. Saya akhirnya ambil sahaja makanan yang telah saya pesan dan membebel sedikit. Kekecewaan saya tidak berakhir di situ, kerana pesanan kami semuanya sejuk dan suam-suam kuku sahaja. Aduh! Saya tidak dapat menghabiskan makanan saya kerana berasa sakit hati. Saya beritahu kepada adik bahawa saya akan goreng semula baki ayam yg masih ada bila sampai di rumah. Dah la kecil, sejuk pula. saya membebel sendiri. Kemudian, saya buat pesanan lagi untuk dibawa balik untuk suami dan adik-adik yang lain. Saya pergi ke kaunter yang lain kerana kaunter yang tadi tu dh ditutup. Sy pesan set ayam 9pc kali ni. Saya bgtau pekerja tersebut bahawa saya nak ayam yang panas sbb td saya dapat ayam yg dah sejuk. Pekerja tersebut turut mengeyakan juga seperti pekerja yang tadi. selepas tunggu bberapa minit akhirnya pesanan saya sampai. Malangnya bila sampai di rumah, ayam yg sepatutnya 9 ketul, hanya ada 8 ketul di dalamnya dan kecil-kecil saiznya. Takkan lah nak patah balik bila dh sampai rumah. Lain lah kalau KFC tu sebelah rumah saja... Allahu.. dah la masa di KFC td saya dh rasa kecewa, akhirnya, saya menjadi sangat marah dan mancarut sedikit..huhu.. hilang sabar.. camna la ba dorg tu buat kerja.. adohai... betul2 menyakitkan hati. Tujuan saya bangkitkan hal ini bukanlah untuk mengaibkan sesiapa, tetapi untuk penambahbaikan. Ya mmg benar bahawa walaupun ada frasa tentang "Customer is always right" tetapi realitinya ada juga yg tak berapa benar. Ini bukan kisah tentang saya yang banyak lemak ke apa sbb sy dh menjadi pelanggan KFC selama lebih sedekad.. Sebelum ni sy boleh ja sabar kalau ada apa2 tp haritu mmg buat sy hilang sabar.. Sy fikir " sy patut dapat apa yang saya bayar". Sy bayar makanan tu kan, bukannya ambil percuma.. Maaf kalau ada kata-kata yang mengguris hati. Sekian terima kasih.
yahya Send email
 
Dec 27, 2017

bodoh manager

pada 18/12/2017pukul 12.30 tengah hari aku dtg kfc ni dan terpaksa que dalam 5 orang..lepas cashier amik order aku terpaksa tunggu ayam lama..apa guna manager ramai2 di dinning kalau servise slow..staff main2 di dfalam..tolong lah kfc..u fast food restaurant okey...please take note...
Nurul Aida Send email
 
Dec 22, 2017

QUALITY OF SERVICE

Hello,

Today( 22/12/2017,14:08) i was deciding to have my lunch at KFC at KIPMall Bandar Baru Bangi. I was queuing about 15 minutes, but its okay. I know that you just hiring a new staff and i consider it as a reason why i must queuing for that long time. But when my turn comes, suddenly your staff ask me like ' Boleh ke?' without explaining to me. Even though i overheard the conversation with one of your staff about packing a bucket set of another people instead taking my order. What do you aspect me to answer? 'Yes, i can wait. I have a lot of time in KFC. I have 4 hours lunch break'.People choose fast food because they have limitation of time.So do training your staff! or you can learn from McD. The manager itself help their staff to serve a meal during peak hours. your service totally ruin my mood to have a lunch for today.

PLEASE IMPROVE YOUR SERVICE QUALITY.

Thanks.
Chin A Send email
 
Dec 21, 2017

Delay my order

On 21/12/2017 around 3pm, I'm making an order at the KFC branch in TBS Kuala Lumpur. I order a burger and a loaded potato bowl, but the cashier say the loaded potato bowl need to wait 15 minutes. Ok nevermind, I can wait 15 minutes so I may payment for the above order. However, after 25 minutes, my order still didn't come. Therefore, I go to the counter and ask all the employees there 'already 25 minutes why my order still didn't come'. The truth is they missed my order. Then I say 'nevermind, due to I rush time(because my bus is at 3.30pm), I want cancel my order'. But they don't want let me cancel and say 'do it for me now'. However, they didn't do it for me quickly, they still wait wait wait. I don't know they want wait for what. At that time already 3.28pm and before I already say my bus is 3.30pm. And also they didn't say sorry to me. So, finally I still didn't get my loaded potato bowl because I can't wait already. Bad service and bad attitude of employees at the KFC branch in TBS, Kuala Lumpur.
Miya Send email
 
Dec 6, 2017

Bad service

On 6 Dec 2017, about 4.20pm ,I had dine in at your KFC branch in Ampang,Store ID 1010375.
I had ordered a snack plate and also a Signature box,all the items is ready except the burger in the Signature box,the staff was telling me that they will sent over to my table and give me a Number stand.I was waiting,and waiting,while I'm almost finished my meal I realized that the other customers who come after had got their orders,a few table was eat and left,but my burger hasn't arrived (My number stand is putting on the table which clearly can see by the people who passing by,at first I assumed that they are busy,but when all my food is finished,my burger hasn't arrived,and it is already 5.15,I'm going to the counter because I saw most of the staff was chi chat over there and nobody was bother that ,when I go to the counter and asked about my Burger,thy took another 5 minutes to find out what happened,and don't even apologize,I'm really upset for this,and I asked for cancelled as I'm already done,and dun have the appetite to eat it,but the staff ask me back how about the chicken,it's mean that they totally forget and don't know what I'm having ,after I telling I already had my chicken and she told me that they can't cancelled as is a set.Okay fine,I just took the burger and left.lastly I would hope that KFC of this outlet could took a look on this kind of problem,is not the first time I encountered here,but this time I'm waited for more than 30 minutes which is not in a peak hour.
Thank you.
Cheerie Send email
 
Nov 29, 2017

Poor Facility & Cleaness

I & my family are very often to having meal at KFC Giant Kinrara Puchong.

But we noticed that the tables, chairs & even floor are very dirty & oily. Staff didn't clean up the table and just let the residue of food stay on the table. Flies fly around......

The very last time i went for dinner with my family is about 2 weeks ago. This is the first time we bring along my 11months old baby. Very surprised to found that there are NO BABY CHAIR PROVIDED ! ! !
I have to carry the baby with one hand & eating with another hand, and my husband got to hold the baby to keep her from slipping off me. And at the same time, both of us have to raise our guard in case she takes the food/drinks.

It is a terrible experience. We total can't eat properly and we leave without finish our meal finally......

Can't imagine a family restaurant are no baby chair provided.
Cheerie Send email
 
Nov 29, 2017

Poor Facility & Cleaness

I & my family are very often to having meal at KFC Giant Kinrara Puchong.

But we noticed that the tales, chairs & even floor are very dirty & oily. Staff didn't clean up the table and just let the residue of food stay on the table. Flies fly around......

The very last time i went for dinner with my family is about 2 weeks ago. This is the first time we bring along my 11months old baby. Very surprised to found that there are NO BABY CHAIR PROVIDED ! ! !
I have to carry the baby with one hand & eating with another hand, and my husband got to hold the baby to keep her from slipping off me. and at the same time, both of us have to raise our guard in case she takes the food/drinks.

It is a terrible experience. We total can't eat properly and we leave without finish our meal finally......

Can't imagine a family restaurant are no baby chair provided.

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    anastasiaDate team - delete my profile and account
    Hello Anastasia Team Please I want you to delete...
    Shoppe - barang tak dapat
    tracking no. ER788426355MY tolong check dekat mane saya...
    Aflac - Having been covered even though payments were took out of...
    I have noticed my policy was terminated since may 2017...
    POS LAJU - Not answer call
    I call pejabat pos tanah merah berpuluh kali ,fone call...
    ACCESS ELEVATORS SDN BHD - Cancel DRI Adobe Sales Shannon
    Dear Sir, Please cancel immediately DRI Adobe Sales...
    DRI ADOBE SALES SHANNON - Cancel DRI Adobe Sales Shannon
    Dear DRI Shannon, Please cancel immediately DRI Adobe...
    Vivo - Phone and person lost
    My phone is lost and can't be meet please help me...
    digi telecommunication - Bad reception
    Bad reception Please rectify the issue for area at...
    Nabisco - Premium crackers
    It's too bad that someone decided to change a product...

    Recently Updated Complaints

    anastasiaDate team - delete my profile and account
    Hello Anastasia Team Please I want you to delete...
    Shoppe - barang tak dapat
    tracking no. ER788426355MY tolong check dekat mane saya...
    Aflac - Having been covered even though payments were took out of...
    I have noticed my policy was terminated since may 2017...
    POS LAJU - Not answer call
    I call pejabat pos tanah merah berpuluh kali ,fone call...
    ACCESS ELEVATORS SDN BHD - Cancel DRI Adobe Sales Shannon
    Dear Sir, Please cancel immediately DRI Adobe Sales...
    DRI ADOBE SALES SHANNON - Cancel DRI Adobe Sales Shannon
    Dear DRI Shannon, Please cancel immediately DRI Adobe...
    Vivo - Phone and person lost
    My phone is lost and can't be meet please help me...
    digi telecommunication - Bad reception
    Bad reception Please rectify the issue for area at...
    Nabisco - Premium crackers
    It's too bad that someone decided to change a product...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username